Projektujemy i wdrażamy strony www, aplikacje, grafikę.
1287
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1287,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Strategie i projektowanie usług

Planujemy strategie komunikacji i projektujemy usługi oparte na wartościach marek i potrzeby klientów.

Pomagamy firmom zwiększać przychody dzięki zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz pracowników.

W ramach współpracy oferujemy:

  • Wskazanie głównych interesariuszy oraz zbadanie ich potrzeb i możliwości
  • Określenie grupy docelowej lub/i stworzenie person
  • Zbadanie jakie główne potrzeby klientów zaspakajają oferowane produkty lub usługi oraz na jakie problemy trafiają podczas korzystania z nich
  • Pomoc w wypracowaniu rozwiązań korzystnych zarówno dla firmy jak i jej klientów
  • Określenie języka korzyści dla danej grupy docelowej
  • Zaplanowanie komunikacji marketingowej

 

Przykłady działania:

  • przygotowanie i prowadzenie warsztatów klientem
  • badania konsumentów
  • prototypowanie i testowanie prototypów
  • stworzenie strategii sprzedaży, języka komunikacji oraz wartości dla klientów sieci handlowych
  • zaprojektowanie nowego procesu rekrutacji odpowiadającego potrzebie skrócenia czasu rekrutacji, ograniczenia błędów rekrutacyjnych oraz odejść
  • zaprojektowanie aplikacji mobilnej pozwalającej na zakupy ratalne
  • zaprojektowanie przyjaznego klientom punktu kredytowego.
warsztaty z klientem

Co możemy dla Ciebie zrobić:

warszaty z klientami

Rozpoznanie potrzeb interesariuszy

Szczegółowo zapoznajemy się z ofertą naszych klientów. Sprawdzamy rozwiązania dostępne na rynku. Rozmawiamy z użytkownikami aby dowiedzieć się w jaki sposób korzystają z oferowanych usług i produktów. Badamy jawne i ukryte potrzeby klientów, pracowników, organizacji.

analiza potrzeb

Weryfikujemy zaspokojenie potrzeb i pragnień

Analizujemy ofertę, pod kątem potrzeb i oczekiwań użytkowników, czasem niewiele potrzeba aby dokonać wielkiej zmiany. Pomagamy w zbudowaniu strategii nakierowanej na innowacje produktowe, poprawę obsługi, efektywności, dochodowości i doświadczeń klientów.

generowanie pomysłów

Kreujemy nowe rozwiązania

Wykorzystując zdobytą wiedzę, wspólnie z przedstawicielami firmy generujemy pomysły rozwiązań służących zaspokojeniu potrzeb klienta. Pracujemy w atmosferze nieskrępowanej kreatywności. Wygenerowane pomysły sprawdzamy pod względem wykonalności, następnie przechodzimy do sprawdzenia ich potencjału biznesowego za pomocą prototypowania i testowania

testowanie

Prototypujemy i testujemy prototypy usług

Jeśli istnieje potrzeba stworzenia produktu od nowa, warto sprawdzić jego potencjał na prototypie zanim poniesiemy wysokie koszty inwestycji - prototypować można niemal wszystko - to prostsze niż myślisz.

planowanie

Przygotowujemy szczegółowy plan wdrożenia

Przy planowaniu wdrożenia produktu, dobrze mieć szczegółowo rozpisane procesy, aby właściwie ocenić zasoby i wykluczyć nieprzewidziane wydatki, w tym celu przygotowujemy Service Blueprint, który mapuje wszystkie punkty kontaktu z klientem i definiuje funkcje poszczególnych pracowników firmy na każdym etapie produkcji, sprzedaży i serwisu

komunikacja

Przygotujemy strategię komunikacji

Przygotujemy schemat architektury informacji, w jaki sposób mówić o produkcie czy usłudze na stronie www, w mediach społecznościowych, materiałach reklamowych czy na blogu. Przygotujemy wytyczne dot. języka komunikacji oraz identyfikacji wizualnej.