Planujemy strategie komunikacji i projektujemy usługi oparte na wartościach marek i potrzeby klientów.
Pomagamy firmom zwiększać przychody dzięki zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz pracowników.
W ramach współpracy oferujemy:
- Wskazanie głównych interesariuszy oraz zbadanie ich potrzeb i możliwości
- Określenie grupy docelowej lub/i stworzenie person
- Zbadanie jakie główne potrzeby klientów zaspakajają oferowane produkty lub usługi oraz na jakie problemy trafiają podczas korzystania z nich
- Pomoc w wypracowaniu rozwiązań korzystnych zarówno dla firmy jak i jej klientów
- Określenie języka korzyści dla danej grupy docelowej
- Zaplanowanie komunikacji marketingowej
Przykłady działania:
- przygotowanie i prowadzenie warsztatów klientem
- badania konsumentów
- prototypowanie i testowanie prototypów
- stworzenie strategii sprzedaży, języka komunikacji oraz wartości dla klientów sieci handlowych
- zaprojektowanie nowego procesu rekrutacji odpowiadającego potrzebie skrócenia czasu rekrutacji, ograniczenia błędów rekrutacyjnych oraz odejść
- zaprojektowanie aplikacji mobilnej pozwalającej na zakupy ratalne
- zaprojektowanie przyjaznego klientom punktu kredytowego.
Co możemy dla Ciebie zrobić:

Rozpoznanie potrzeb interesariuszy
Szczegółowo zapoznajemy się z ofertą naszych klientów. Sprawdzamy rozwiązania dostępne na rynku. Rozmawiamy z użytkownikami aby dowiedzieć się w jaki sposób korzystają z oferowanych usług i produktów. Badamy jawne i ukryte potrzeby klientów, pracowników, organizacji.

Weryfikujemy zaspokojenie potrzeb i pragnień
Analizujemy ofertę, pod kątem potrzeb i oczekiwań użytkowników, czasem niewiele potrzeba aby dokonać wielkiej zmiany. Pomagamy w zbudowaniu strategii nakierowanej na innowacje produktowe, poprawę obsługi, efektywności, dochodowości i doświadczeń klientów.

Kreujemy nowe rozwiązania
Wykorzystując zdobytą wiedzę, wspólnie z przedstawicielami firmy generujemy pomysły rozwiązań służących zaspokojeniu potrzeb klienta. Pracujemy w atmosferze nieskrępowanej kreatywności. Wygenerowane pomysły sprawdzamy pod względem wykonalności, następnie przechodzimy do sprawdzenia ich potencjału biznesowego za pomocą prototypowania i testowania

Prototypujemy i testujemy prototypy usług
Jeśli istnieje potrzeba stworzenia produktu od nowa, warto sprawdzić jego potencjał na prototypie zanim poniesiemy wysokie koszty inwestycji - prototypować można niemal wszystko - to prostsze niż myślisz.

Przygotowujemy szczegółowy plan wdrożenia
Przy planowaniu wdrożenia produktu, dobrze mieć szczegółowo rozpisane procesy, aby właściwie ocenić zasoby i wykluczyć nieprzewidziane wydatki, w tym celu przygotowujemy Service Blueprint, który mapuje wszystkie punkty kontaktu z klientem i definiuje funkcje poszczególnych pracowników firmy na każdym etapie produkcji, sprzedaży i serwisu

Przygotujemy strategię komunikacji
Przygotujemy schemat architektury informacji, w jaki sposób mówić o produkcie czy usłudze na stronie www, w mediach społecznościowych, materiałach reklamowych czy na blogu. Przygotujemy wytyczne dot. języka komunikacji oraz identyfikacji wizualnej.