Przeprojektowanie strony www GIS-EXPERT - Favicon Media
775
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-775,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

GIS-EXPERT

  • Strony internetowe
  • Gis-expert atrakcyjna szata wizualna
  • podstrona "Onas" z mocnym hasłem przewodnim

O projekcie

GIS-expert to firma zajmująca się wykorzystaniem danych lokalizacyjnych w biznesie. Jako firma z kilkunastoletnim doświadczeniem branżowym, oferuje swoje usługi szerokiemu spektrum odbiorców i chce rozwijać się dalej. GIS-expert zwróciło się do nas z prośbą o przeprojektowanie strony.

Cel:

Redesign miał zapewnić lepsze dotarcie do użytkowników, także tych niedoświadczonych w usługach lokalizacyjnych, miał też odświeżyć wizerunek firmy i w sposób atrakcyjny prezentować ofertę firmy.

W związku z szerokim wachlarzem klientów, wyzwaniem dla GIS-expert była przystępna prezentacja usług zarówno dla odbiorców dobrze znających zagadnienia GIS (np.: infrastruktura, transport, budownictwo), jak i osób, które z korzyściami płynącymi z lokalizowania danych mają styczność po raz pierwszy (np.: retail, marketing, turystyka).

Etapy:

Wraz z klientem szczegółowo przeanalizowaliśmy oferowane usługi, zdefiniowaliśmy profile klienckie (User Persona) oraz określiliśmy wartości jakie przyniesie im korzystanie z usług GIS. Naszym celem było przeprojektowanie strony, w taki sposób, aby usługi opisane były językiem korzyści.  To gwarantuje lepsze zrozumienie oferty i uzmysłowienie potrzeb potencjalnych klientów. Dodatkowo używając języka korzyści nie mówimy o samym produkcie czy wykorzystanej technologii i tym samym unikamy przeciążenia informacyjnego.

W celu zaspokojenia dość skrajnych potrzeb przygotowaliśmy dwie ścieżki użytkownika.

  1. Przez sekcję oferowanych Usług opisującą serwis oraz korzyści z niego płynące,

  2. Przez sekcję Zastosowań, w której użytkownicy odnajdą przykłady rozwiązań GIS-owych, które mogą inspirować do ich wykorzystania w różnych branżach.

Dopracowane ścieżki użytkownika podnoszą funkcjonalność strony i zapewniają jej większą penetrację. Od strony użytkownika taka optymalizacja prowadzi do łatwiejszego pozyskania wiedzy o usługach lokalizacyjnych i finalnie zwiększa konwersję. Użytkownik poznawszy korzyści z usług lokalizacyjnych w jego branży, chętniej skontaktuje się z ekspertem GIS, aby zweryfikować możliwości dla jego przypadku.

W celu zwiększenia zaufania do jakości proponowanych usług, zaproponowaliśmy zastosowanie bardziej realistycznych grafik, często pochodzących z portfolio GIS-Expert.

Aby zagwarantować dotarcie do szerszego gremium wykonaliśmy audyt SEO, analizę konkurencji oraz przygotowaliśmy rekomendację słów kluczowych charakterystycznych dla branży.

Strona:

Nowa strona GIS-Expert.pl dostępna jest tutaj: Strona gis-expert.pl

Zapraszamy do KONTAKTU

Kategoria
Projektowanie usług, Strategia komunikacji, UX/UI, www