GIS-EXPERT
O projekcie
GIS-expert to firma zajmująca się wykorzystaniem danych lokalizacyjnych w biznesie. Jako firma z kilkunastoletnim doświadczeniem branżowym, oferuje swoje usługi szerokiemu spektrum odbiorców i chce rozwijać się dalej. GIS-expert zwróciło się do nas z prośbą o przeprojektowanie strony.
Cel:
Redesign miał zapewnić lepsze dotarcie do użytkowników, także tych niedoświadczonych w usługach lokalizacyjnych, miał też odświeżyć wizerunek firmy i w sposób atrakcyjny prezentować ofertę firmy.
W związku z szerokim wachlarzem klientów, wyzwaniem dla GIS-expert była przystępna prezentacja usług zarówno dla odbiorców dobrze znających zagadnienia GIS (np.: infrastruktura, transport, budownictwo), jak i osób, które z korzyściami płynącymi z lokalizowania danych mają styczność po raz pierwszy (np.: retail, marketing, turystyka).
Etapy:
Wraz z klientem szczegółowo przeanalizowaliśmy oferowane usługi, zdefiniowaliśmy profile klienckie (User Persona) oraz określiliśmy wartości jakie przyniesie im korzystanie z usług GIS. Naszym celem było przeprojektowanie strony, w taki sposób, aby usługi opisane były językiem korzyści. To gwarantuje lepsze zrozumienie oferty i uzmysłowienie potrzeb potencjalnych klientów. Dodatkowo używając języka korzyści nie mówimy o samym produkcie czy wykorzystanej technologii i tym samym unikamy przeciążenia informacyjnego.
W celu zaspokojenia dość skrajnych potrzeb przygotowaliśmy dwie ścieżki użytkownika.
-
Przez sekcję oferowanych Usług opisującą serwis oraz korzyści z niego płynące,
-
Przez sekcję Zastosowań, w której użytkownicy odnajdą przykłady rozwiązań GIS-owych, które mogą inspirować do ich wykorzystania w różnych branżach.
Dopracowane ścieżki użytkownika podnoszą funkcjonalność strony i zapewniają jej większą penetrację. Od strony użytkownika taka optymalizacja prowadzi do łatwiejszego pozyskania wiedzy o usługach lokalizacyjnych i finalnie zwiększa konwersję. Użytkownik poznawszy korzyści z usług lokalizacyjnych w jego branży, chętniej skontaktuje się z ekspertem GIS, aby zweryfikować możliwości dla jego przypadku.
W celu zwiększenia zaufania do jakości proponowanych usług, zaproponowaliśmy zastosowanie bardziej realistycznych grafik, często pochodzących z portfolio GIS-Expert.
Aby zagwarantować dotarcie do szerszego gremium wykonaliśmy audyt SEO, analizę konkurencji oraz przygotowaliśmy rekomendację słów kluczowych charakterystycznych dla branży.
Strona:
Nowa strona GIS-Expert.pl dostępna jest tutaj: Strona gis-expert.pl
Zapraszamy do KONTAKTU