Identyfikacja wizualna Wiszniewska Biju - Agencja kreatywna Favicon Media
336
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-336,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Identyfikacja wizualna Wiszniewska Biju

O projekcie

Wiszniewska Biju to autorka ręcznie robionej biżuterii z kamieni szlachetnych. Logo miało charakteryzować skromność, klasę oraz styl. Ponadto wersja skrócona grawerowana jest na koralikach i zawieszkach dlatego wymagany był minimalizm.

 

Identyfikacja wizualna, czyli to jak chcemy być postrzegani przez innych. Większość osób rozumie ją jako projekt logo i wizytówek. W rzeczywistości to dużo szersze pojęcie – jest głównym aspektem strategii komunikacji marketingowej.

Rozpoczęcie prac nad CI (Corporate Identity) poprzedzamy szczegółowym wywiadem z zamawiającym. Musimy dobrze poznać grupę docelową (Klientów) wartości jakie przyświecają firmie oraz emocje jakie firma i jej produkty powinny wywoływać. Identyfikacja wizualna określa nam jak w spójny i przemyślany sposób kontaktować się z klientem we wszystkich punktach styku, zarówno w internecie, m. in. przez stronę www, w sieciach społecznościowych jak i w „realu” w siedzibie firmy czy na spotkaniach biznesowych.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Czekamy na Ciebie: 506 11 11 26, kontakt@faviconmedia.pl.

 

Kategoria
grafika, Logo, Strategia komunikacji